Magán Szájsebészet Győrben | Perident Fogászat

Magán Szájsebészet Győrben

Győri fogászati rendelőnkben magán szájsebészeti segítséget nyújtunk Önnek, legyen szó akut beavatkozásról fogfájása enyhítésére, vagy implantátum beültetésről gyönyörű mosolya visszaszerzésének érdekében.

Ha egy barátságos és nagy tapasztalattal rendelkező szájsebészt keres az Ön közelében Győrben, Magyarországon, akkor forduljon bátran a Perident fogászathoz.

Amennyiben sürgős fogászati ​​kezelésre szorul, megnyugtató, ha tudja, hová forduljon segítségért. A Perident fogászatnál előnyben részesítjük azokat, akik súlyos fájdalmat tapasztalnak, és igyekszünk a lehető leggyorsabban ellátni őket.

Csapatunk szakértelme és tapasztalata miatt Ön biztonságos kezekben van, és a lehető legjobb figyelmet és törődést kapja. Dr. Peresztegi több mint 20 éves széleskörű kozmetikai, általános fogászati és szájsebészeti ​​tapasztalattal rendelkezik, amellyel segítségére lehet.

A Perident fogászati klinikán szolgáltatott szájsebészeti beavatkozásaink magas minőségűek és tapasztalt szakembereink biztosítják, hogy a lehető legjobb ellátást kapja a kezelés során. Az orvosi berendezéseink a legmodernebbek, hogy biztos lehessen benne, hogy a lehető legpontosabb diagnózist kapja. Állapotfelmérés során a legmodernebb orvosi berendezéseink közé tartozik a panoráma röntgen és a CBCT. Ezek lehetővé teszik számunkra, hogy pontosan megállapítsuk a problémát és tervezzük az Ön egyéni kezelési tervét. A precíz és pontos diagnózis azt jelenti, hogy nyugodtan bízhat a kezelésünkben.

Legyen szó akár egyszerű fogeltávolításról, bölcsességfog eltávolításról, gyökércsúcs rezekcióról, cisztaműtétről, arcüregzárásról vagy fogászati implantációról és csontpótlásról, a Perident csapata itt van Önnek. Vegye fel velünk a kapcsolatot és foglaljon időpontot egy ingyenes konzultációra, hogy az első lépést megtegye egy egészségesebb és boldogabb mosoly felé.

Teljes körű szájsebészeti szolgáltatások a Perident Fogászatnál

• Egyszerű fogeltávolítás: Az egyszerű fogeltávolítás olyan beavatkozás, amely során a fogorvos eltávolítja a problémás fogat. Az eljárás során helyi érzéstelenítést alkalmazunk, így a beavatkozas fájdalommentes.

• Bölcsességfog szájsebészeti eltávolítása: A bölcsességfogak az állkapocs utolsó fogai, általában 18-20 éves kor környékén jönnek elő. A bölcsességfogak kijövetele gyakran problémát okozhat, például ha a bölcsességfog ferdén jön elő, vagy ha a bölcsességfognak nincs elég helye, akkor a többi fogat elkezdheti elmozdítani. Az sem segít, hogy a leghátul elhelyezkedő bölcsességfogak nehezebben elérhetőek fogmosás során, így nagyobb esély van rá hogy elkezdenek szuvasodni. Ezeknek a problémáknak a megoldására szájsebészeti beavatkozásra, a bölcsességfog kihúzására lehet szükség.

• Gyökérkezelés, gyökércsúcs rezekció: A gyökércsúcs rezekció egy olyan eljárás, amely során a fogorvos eltávolítja a foggyökér hegyét és a körülötte lévő gyulladt szövetet. Az eljárást általában akkor alkalmazzuk, ha a fog még megmenthető a gyökércsúcs sérülése vagy gyulladása ellenére.

• Cisztaműtétek: Az orális ciszta egy folyadékkal telt üreg a szájüregben, ami általában fájdalommentes, de ha elhanyagolják, akkor a körülötte lévő szövetek károsodása miatt súlyosabb problémákhoz vezethet. A cisztaműtét során eltávolítjuk a cisztákat, hogy megelőzzuk az esetleges szövődményeket.

• Csontátültetés, szinusz-emeles: Szájüregünk hátsó részén a melléküregek miatt kevesebb csont áll rendelkezésre. Az arcüreg (sinus maxilláris) a legnagyobb légtér a száj körül, és gyakran megnehezíti a fogászati ​​implantátum beültetését, mert az implantátum behatolhat a csonton túl az arcüreg területére. Ebben az esetben egy szinuszemelést tudunk elvegezni az implantátum alatti csontmennyiség növelésének érdekében. A kezelés során felemeljük az arcüreg alját, és a kialakított térbe csontot helyezünk (a szájból vagy helyettesítő anyagból). Ez lehetővé teszi hogy hosszabb, stabilabb és tartósabb implantátumokat tudjunk behelyezni pacienseinknek. Természetesen, ez a kezelés nem befolyásolja az orrmelléküregek működését.

• Arcüregzárás, szinusz-zárás: Szajsebeszeti beavatkozasok soran nyílás keletkezhet a szájüreg es az arcüreg (sinus maxilláris) között. Ezt mielőbb be kell zárni, hogy a két üreg folyadékai ne keveredjenek egymással. Ezt a lezárási beavatkozást arcüregzárásnak nevezzük.

Miért jöjjön a Perident fogászathoz sürgősségi ellátásra?

• 20 év tapasztalat szájsebészeti és kozmetikai fogászati eljárásokban
  • Legmodernebb diagnosztikai eszközök
  • Sürgős, hatékony kezelés a fájdalmas fogászati ​​problémák egész sorára
  • Áraink megfizethetőek
  • Gondoskodó, szakszerű kiszolgálás

Amennyiben szájsebészeti beavatkozására van szüksége, magán szájsebészetunk segítséget nyújt Önnek. Győri fogászati rendelőnkben segítséget nyújtunk, legyen szó akut beavatkozásról fogfájása enyhítésére, vagy implantátum beültetésről gyönyörű mosolya visszaszerzésének érdekében.

Hívjon minket most vagy érdeklődjön alább. Kezeléseink egy ingyenes konzultációval kezdődnek, ahol felmérjük a páciens jelenlegi helyzetét és részletesen tájékoztatjuk a beteget a kezelés folyamatáról, illetve természetesen választ adunk a páciens kérdéseire.