Azonnali Fogorvos Győrben | Perident Fogászat

Azonnali fogorvos Győrben

Időpont foglalás: +36-20-567-5678

Mi számít fogászati ​​vészhelyzetnek?

Lépjen kapcsolatba velünk a lehető leghamarabb, ha az alábbi tünetek bármelyikét észleli:

• Súlyos fájdalom, amely meggátolja az alvást vagy a koncentrációt
  • Az arc vagy az íny duzzanata, amely súlyosbodik
  • 20 percnél tovább tartó vérzés a közelmúltban végzett foghúzásból
  • Arctrauma által okozott kontrollált vérzés
  • Kiütött fogak
  • Több hét után nem gyógyuló szájfekélyek

Rendkívül fontos, hogy a lehető leghamarabb forduljon sürgősségi fogorvoshoz, ha ezen tünetek bármelyike ​​jelentkezik, ellenkező esetben a tünetek jelentősen súlyosbodhatnak, így a kezelésük is költségesebb lehet.

Segítünk gyorsan megszüntetni fogfájását.

Azonnali fogorvosi segítséget nyújtunk Önnek, Győri fogászati rendelőnkben.

Ha egy barátságos és nagy tapasztalattal rendelkező sürgősségi fogorvost keres az Ön közelében Győrben, Magyarországon, akkor forduljon bátran a Perident fogaszathoz.

Ha fogászati ​​sürgősségi ellátásra van szüksége Győrben, kérjük, mielőbb hívjon minket, hogy még aznapra tudjunk időpontot adni.

Amennyiben sürgős fogászati ​​kezelésre szorul, megnyugtató, ha tudja, hová forduljon segítségért. A Perident fogászatnál előnyben részesítjük azokat, akik súlyos fájdalmat tapasztalnak, és igyekszünk a lehető leggyorsabban ellátni őket.

Fogorvosaink számos sürgős fogászati ​​probléma kezelését tudják ellátni, beleértve a fogfájást, tályogokat, duzzanatot, baleseteket, szájsérüléseket, szájat érintő sportsérüléseket, sérült/törött fogsorokat, kilazult koronákat. Azonnal tudunk segíteni hogy enyhítsük a fájdalmát, és rögtön megtaláljuk az Önnek legmegfelelőbb fogorvosi kezelést.

Csapatunk szakértelme és tapasztalata miatt Ön biztonságos kezekben van, és a lehető legjobb figyelmet és törődést kapja. Dr. Peresztegi több mint 20 éves széleskörű kozmetikai, általános és sürgősségi fogászati ​​tapasztalattal rendelkezik, amellyel segítségére lehet.

Miért jöjjön a Perident fogászathoz sürgősségi ellátásra?

• Lehetőség szerint aznapi sürgősségi időpontot biztosítunk
  • Sürgős, hatékony kezelés a fájdalmas fogászati ​​problémák egész sorára
  • Áraink megfizethetőek